>>Emelayyplatsen

Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Mitt i natten!...

Av Emelayy Var Namnet - 6 juli 2012 23:47

... brukar man inte vara uppe. Men tydligen så ee jag det, kolla på en film som tog slut alldeles nyss! Bra   Sådär! Jag ska få detta till mitt lääääääääängsta inlägg!

Om du tycker jag är söt så kommentera ett:   !!! Jag ska lägga upp ett par bilder på mejj så ser ni hur jag ser ut! Jaa om du inte redan vet det.

  Haha,vissa e roliga och vissa e fina och vissa ee konstiga och vissa ee helt ??????? Precis ingen aning, men aja nu kmr en till:

Men först mst jag berätta att detta inte kmr att bli ett så jättebra inlägg!!

Hehe! Vissa är liiiiiite liiiiite werd! Men det skiter väll jag i. nåt måste man ju göra under dagarna, förästen, vad gillar ni min gröna text! :P   Jag tyk den e cool iaf! Såhär cool:   Haha! Skojja. Men den ee seriöst cool. Väääänta en bild till kan underhålla den lilla stämningen. Eller vad man nu ska säga!! Heeeeeeeyy!!!!!!!

  OMG ääääälskar den här bilden! Typ beroende av deen! Hemma å skulle städa men skit it, palla lixom....  Juuste, om du inte tycker jag är söt så säger jag bara:   Haha! Nejj såklart alla får tycka vad de vill, men man behöver inte säga allt jueee!   

Jag är smart, söt, cool, katt, rolig, ibland tråkig, eftersom jag är:   och inte:   !!! Hehe! Vänta....ROSA! ROSA! Jaa en rosa färg är en väldigt gullig färg. Men asså varför säger nästan alla at rosa e en tjejfärg och blå en killfärg, jag hat blått på mig just nu!!! Och ja är tjej! Gul! GUL! Såklart gul är en glad och trevlig färg, vad fick man gult e fult ifån???? Gul är världens bästa färg: Förutom ljus och mörk grön! BRUN! Brun! Jaa Brun vill jag inte prata om, det påminner mejj bara om bajs! Och det är äckligt!   

Samma sak med röd! Tjejer ska ha det tydligen, jag gillar röd, men det är väll ingen tjejfärg för det. 00:40 är klockan nu. Ganska sent om jag får säga det själv. OKEJJ DET ÄR JÄTTESENT!!! Men jag gillar att vara uppe såhär sent, är man trött på morgonen då har man mer tid på dagen, fast det kmr jag nt att ha om jag nt städar!

  Jag känner mig som en lyckligt lottad fågel ibland. Men ibland så känner jag mej helt nere!!  Men just nu är jag jätte glad   

Asså Orange tycker (typ) alla att den färgen är ful, vet ej vrf men e bara så!! Typ alla jag känner HATAR  orange. Men själv tycker jag att alla färger är fina till och med: Olivgrön! Och det gillar ju bara vuxna lixom...

HAAAAAAAATAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!! AIK! Allmänna idiot klubben lixom. Arga ica kunder! HALÅÅÅ! Fatta, AIK e säääämst Skansens babianer för den delen oxå... Det är hammarby som gäller!!

  Tänker tyyyyyyyyyp alla på i min ålder och jag är bara 12 år!  Okejj bara och bara men det kommer inte att bli halva mitt liv ens!  Vrf gör man det? Så jävla fort går det nt för hormonerna att komma!

Jag  började med detta inlägget klockan 23:47, nu är klockan 01:00!   Och nu är klockan 01:01 haha såhär ska jag inte hålla på.......

Mamma hade jag blockerat från facebook och nu var jag tvungen att lägga till henne som vän igen, hon hotade med att ringa till facebook och berätta vad min riktiga ålder är så att de kunde ta bort mitt konto, omoget måste jag säga!!!   För werd mamma asså! Såå jag kan inte ens vara inne på facebook nu för då ser hon det!

JAG KAN NT SOVAAAAAAAAAAAAAA!!! Konstigt!! NOOOOT!

Jag måste säga hejdå och jag kommer skriva ett till inlägg typ vid 5 och så ser jag om jag fortfarande var uppe, om inlägget inte kommer har jag somna! HERRRRRRÅ!!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelayy Var Namnet - 29 mars 2013 10:35


Shululu!!      Det kan kännas kontigt till en början då när man inte vet vad man ska skriva. Man kanske får i uppgift att skriva minst 4 sidor om sitt liv i Egelska. Jag kan göra deti och för sig men vart ska man börja då da? Det kan bli jättesvårt...

Av Emelayy Var Namnet - 10 februari 2013 13:51

Igår fick jag en erbjudan om att jag skulle springa lilla xl-galan. Jag blev jätteglad och jag ska vara starten. Tävlingen sker den 28:e Mars 2013 i Globen. Det som är synd är att vi ska egentligen åka skidor då men vi ska boka en annan vecka. En sån...

Av Emelayy Var Namnet - 30 januari 2013 10:16

Svenska. Ett viktigt ämne i livet. Temat på lektionen är: på liv och död. Idag ska vi skriva om argumenterade texter. Om att konstårarna och hockeyspelarna ska få lika mycket tid i ishallarna. Skit samma herrå är i skolan och ska snart på lektion....

Av Emelayy Var Namnet - 17 januari 2013 23:39

Jag kollar på film med brorsan. Americam pie! :)

Av Emelayy Var Namnet - 13 januari 2013 00:25

Gissa vad! Igår så fick min kompis Evelina sova över och nu min kompis Molly. Mamma brukar typ aldrig säga ja till någonting. Jag och Evelinq spelade Monopol två gånger. Jag och Molly spelade Monopol en gång. Kalaha en gång och finns i sjön en gång...

Presentation


Ge mig bästa tips på någon annans blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards