>>Emelayyplatsen

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

Mormor :) :) :)

Av Emelayy Var Namnet - 14 augusti 2012 16:39

Ja, ni fattar jag ska sova hos mormor. Jag kommer inte ha så lust att skriva något alls egentligen men jag gör det för eran skull!  

  1. Jag hade skrivit ett inlägg för ett litet tag sen men det raderades p.g.a att min dator hackade.
  2. Det va riktit mycket.
  3. Min kompis vill ha en bild som jag tänkte lägga upp men det hann jag inte med. Jag skulle bara skriva en mening (kanske 2 och så raderades allt)

Det är jobbigt att skriva om allt så jag lägger upp de 2 bilder jag ska och sen så skriver jag lite till och sen får det vara färdigt. Här kommer första bilden på mig. Jag var 9 år där men jag ser ungefär likadan ut nu när jag är 12 år. Det skiljer 3 år men man ser inte stor skillnad. Jo jag var kortare!!   Men i alla fall här är den bilden på mig:
  Och så här kommer andra bilden. Det va på min väska som min kompis ville ha. Det är Englands Flagga på den och så är resten av väskan mörkblå. Men nu kommer den oxå:
  Den tog jag hemma hos mig dagen efter att jag fick den. Ja eller samma dag jag kom inte riktit ihåg det.    Nääee jag bara skojjade! Men nu ska jag avsluta inlägget...!    Hejdå!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelayy Var Namnet - 29 mars 2013 10:35


Shululu!!      Det kan kännas kontigt till en början då när man inte vet vad man ska skriva. Man kanske får i uppgift att skriva minst 4 sidor om sitt liv i Egelska. Jag kan göra deti och för sig men vart ska man börja då da? Det kan bli jättesvårt...

Av Emelayy Var Namnet - 10 februari 2013 13:51

Igår fick jag en erbjudan om att jag skulle springa lilla xl-galan. Jag blev jätteglad och jag ska vara starten. Tävlingen sker den 28:e Mars 2013 i Globen. Det som är synd är att vi ska egentligen åka skidor då men vi ska boka en annan vecka. En sån...

Av Emelayy Var Namnet - 30 januari 2013 10:16

Svenska. Ett viktigt ämne i livet. Temat på lektionen är: på liv och död. Idag ska vi skriva om argumenterade texter. Om att konstårarna och hockeyspelarna ska få lika mycket tid i ishallarna. Skit samma herrå är i skolan och ska snart på lektion....

Av Emelayy Var Namnet - 17 januari 2013 23:39

Jag kollar på film med brorsan. Americam pie! :)

Av Emelayy Var Namnet - 13 januari 2013 00:25

Gissa vad! Igår så fick min kompis Evelina sova över och nu min kompis Molly. Mamma brukar typ aldrig säga ja till någonting. Jag och Evelinq spelade Monopol två gånger. Jag och Molly spelade Monopol en gång. Kalaha en gång och finns i sjön en gång...

Presentation


Ge mig bästa tips på någon annans blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards