>>Emelayyplatsen

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

Inte bloggat på länge för att...

Av Emelayy Var Namnet - 17 augusti 2012 21:13

  1. Jag inte har haft tid.
  2. Jag har en annan blogg.
  3. jag glömde bort användarnamnet.


Men det gör inte så mycket efterso att jag kommer att skriva jättemycket den här gången. Ett väldigt långt inlägg.  Kanske tar upp en hel sida på bloggen. Okej inte så mycket men nästan!    Jag skulle ju lägga upp fler mario grejer. Typ mynten. Men min Bästa kompis alin Oldin råkade ta sönder min lilla pärlplatta och jag har inte orkat lägga om den. Så det blir inga mariomynt. Men en sak åste jag säga. Min bästa kompis är OTROLIGT bra på att rita. Här kommer en bild som jag tog på hennes senaste teckning hemma hos mig. Eller ja, jag menar att hon ritade den hemma hos mig.   Hur fan kan man rita så jävla bra. Det är helt otroligt. Och jag ritade en annan bild typ en timmainnan blev jag klar med min fast hon började efter jag blev klar med min andra teckning. Eller andra var det väl inte men.....! Jag tycker att den också blev bra men det var inte lika bra som Malins. Jag ska nog ta och försöka rita av den jag också. Hon hittade den på google någonstans och jag ska träna på att rita den. Jag ska rita och rita och rita tills jag blir helt galen!!    Haha! Kanske inte så galen men nästan i alla fall. Jag vill bara kunna rita bättre än vad jag redan gör. Jag tror jag kommer att bli så galen om jag inte klarar av att rita en riktit bra bild. Så fort jag har gjort klar det här inlägget så ska jag rita tills pennan går sönder. Om min bild inte ser så bra ut som jag vill så kommer pennan säkert gå sönder. Men det skulle inte gjort så mycket för jag har nästan 100 stycken blyertspennor. Helt otrorligt många pennor. Jag har märkt at jag har använt ordet "otroligt" 3 gånger. plus nu. Men den här gången gills inte. Jaha, här kommer i alla fall bilden som jag ritade. Inte lika snygg men nästan. Och dessutom så är min lilla teckning verkligen liten jämnfört med Malins teckning, det kan ni ha klart för er! Men i alla fall Nu så kommer bilden:

  Ja! Som sagt, den var inte alls lika fin som Malins men jag blev i alla fall nöjd med den. Jag kan lägga upp en till bild som Malin har ritat den är jättefin. Och sen kan jag lägga upp en bild på ett öga som jag har ritat!! Här kommer i alla fall Malins teckning.
   Ja, det var Malin som ritade den. Jag typ älskar alla hennes teckningar. Och jag tror ni vet varför. Dom är så otroligt bra. Malin fick munnen från mig. Jag gjorde en Manga-gubbe men en sådan mun och nu så gjorde hon en sådan mun på sin teckning. Om ni undrar varför jag skriver "sådan" och inte "sån" är för att jag skriver på Svenska inte Svenska men slang. Men i alla fall så ska jag lägga upp bilden på ögat som jag ritade förut. Här kommer bilden:

  Det är en Manga-Katt som ni ser. Och inte ögat. Jg la upp den här före mitt öga för att annars kanske jag skulle glömma bort det. Men jag ska i alla fall lägga upp mitt öga nu. Jag menar teckningen på ett öga som jag har ritat, inte mitt öga!    Japp! Nu kommer den:

  Så blev mitt öga och det blev jag väldigt nöjd med. Jag har tänkt på en sak. Jag har börjat rita äldigt mycket ögon. Det är kul, alla är olika och så vidare.. Jag underr på hur jag skulle se ut med Blåa ögon. Hur sjutton skulle jag se ut?!?! Jag tror inte att det skulle se så jättebra ut på mig eftersom att jag har brunt hår. Mamma har brunt hår, Bruna ögon, Pappa har Gröna ögon och min brorsa Brun-gröna (Melerade) och jag fick också Brun-gröna (Melerade) Det skulle se konstigt ut om jag hade Blåa ögon och vi skulle ta ett Familje-foto. Men jag vill ha blåa ögon, och jag vill vara blond. Det tycker jag är fint helt enkelt. Så klassiskt, typ Guldlock. I en Salgång, det är en sång som handlar om en döende liten flicka men blåa ögon och blont lockigt hår. Den är sorglig. Jag har gråtit nästan varge gång jag har hört den. Och nu ska jag lägga upp en till bild fast på mig och inte på några teckningar!    Kanske ignorera Smileysen, kolla bara på bilden jag lägger upp nu. Här kommer den:
  Det är en rätt så häftig bild på mig fast ganska suddig och ändå ganska konstig. Men jag gillar min Blick och mitt leende. Det vart en bra bild även om det inte vart den bästa bilden. Och jag tänkte precis på en sak. Min näsa på den bilden blev väldigt, väldigt bra. Lite gullig faktist, det brukar jag inte tycka, min näsa är ful! I vanliga fall är den det. Det var väldigt mycket bilder jag lade upp nu. I det här inlägget så var det väldigt mycket text också. Men tyvvär så måste jagavsluta det här inlägget eftersom att klockan är 2 minuter över 12 mitt i nattten och jag måste gå och lägga mig. Jag ska lägga ut en avslutningbild och sen så får det vara klart.   

  Den här bilden gillar jag jätte mycket, men nu måste jag avsluta HEJDÅ!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelayy Var Namnet - 29 mars 2013 10:35


Shululu!!      Det kan kännas kontigt till en början då när man inte vet vad man ska skriva. Man kanske får i uppgift att skriva minst 4 sidor om sitt liv i Egelska. Jag kan göra deti och för sig men vart ska man börja då da? Det kan bli jättesvårt...

Av Emelayy Var Namnet - 10 februari 2013 13:51

Igår fick jag en erbjudan om att jag skulle springa lilla xl-galan. Jag blev jätteglad och jag ska vara starten. Tävlingen sker den 28:e Mars 2013 i Globen. Det som är synd är att vi ska egentligen åka skidor då men vi ska boka en annan vecka. En sån...

Av Emelayy Var Namnet - 30 januari 2013 10:16

Svenska. Ett viktigt ämne i livet. Temat på lektionen är: på liv och död. Idag ska vi skriva om argumenterade texter. Om att konstårarna och hockeyspelarna ska få lika mycket tid i ishallarna. Skit samma herrå är i skolan och ska snart på lektion....

Av Emelayy Var Namnet - 17 januari 2013 23:39

Jag kollar på film med brorsan. Americam pie! :)

Av Emelayy Var Namnet - 13 januari 2013 00:25

Gissa vad! Igår så fick min kompis Evelina sova över och nu min kompis Molly. Mamma brukar typ aldrig säga ja till någonting. Jag och Evelinq spelade Monopol två gånger. Jag och Molly spelade Monopol en gång. Kalaha en gång och finns i sjön en gång...

Presentation


Ge mig bästa tips på någon annans blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards